Sunday, October 25, 2009

Naza Karnival 24/10/09.....Superb...


This is first time aku pi Naza Karnival with my wife... Mission kami nak tgk superbike... Aku arrived dalam kul 3.15pm... Sesak sikit coz sume kete perlahan cr parking... Parking mmg penuhDari simpang ke Naza World sampai ke bangunan Amway baru tuh penuh keta parking kiri and kanan. try la cari parking dalam compound Naza world.. 2 kali round jugak la... Hampeh... Kecewa..Pusing balik ke main road and buat U-turn kat Kah Motor.. Seb baik ade keta kuar. Dekat setengah jam gak la round2 cari parking.. Hari Ahad ni kami nak p i tgk moto GP, so aku amik peluang ni nak introduce model2 moto kat wife aku ni..


Dia mmg minat dgn superbike and tanya aku bila mau angkat sebijik... Mmmhh.... ikutkan hati mmg hari tu jugak aku angkat sebijik... Tp nak wat camne... budget takde... Sabau2.. Kene kumpul duit dulu.. Insyaallah umur aku cecah 30 je mmg menongek atas CBR la


Target kene ada baru automatic motivation membuak2...kene start kumpul duit dari sekarang and kembangkan passive income aku tuh... Klu aku nak pki superbike pon aku rasa aku beli 2nd hand jek dulu..Why?? Because kena asah skill dulu mcm abg Don kita tu... Kene blajar meleper kat klawang and atas trek... Klu tergolek pon tak la ralat sgt.... Motor baru jatuh... pergh mesti menangis.... Since zaman sekolah lagi aku minat SRAD.. harga semasa dalam RM28 to 35k depand on condition... Klu nak beli moto lama ni seelok2nya cash.. nak buat loan mesti susah... pendek cite klu tak mampu jgn mengada nk pki moto besau.


Motor Idaman Kalbu..Honda CBR 1000

Farah+ YZF R1= Firdaus



All time favaurite =Suzuki GSXR



Ada gaya tak???

Pelumba gantian Malboro Ducati Team


Aktiviti sampingan.. Benchmark Ferrari...... hahaha

Enzo

Part time model beraksi....



Lagi aksi model part time...



Maserati... Dari jauh nampk mcm muncung itik serati jek

Model memberikan aksi terbaiknye



Yah..Ini dia Aston Martin DB9


Orang Lambor Kanan bergambo side by side dgn Lamborgini



Ada bran beli la....

X6 yg menjadi kegilaan Farah harni


Temenung seketika melihat kecantikan Skyline GTR R35 ni

Nice Ass






















2 comments: